Tuesday 5 June 2012

sahabadku yg terBAGUSH

heyyy dear blog , kah3

rite, nmpk title kt ats uh ? sperlah org yg  untung tuh kenn ? key, nme dye -------> ADRIANA SYAZLEEN RAMLI ! heyyo , ape yg bagosnyer dak nih ?? lu pk r sendiri !!



x jelas lah plak,, usha yg nih lak key !



nmpk x ?? mestilah nmpk enn sbb ade aku skali !! kwang3



budak nih rajen kaw tawu ? hahah, untunglah rajen ken ad ? btw, dye tak pernah sahut seruan aku utk KEBABOM :'( n lastly i kno , dye takut pergi tuuuuuuuuuuuut mlm2. i say man ! nothing can change her XD
klakalah ad! upss, i mean syazleen :)


nak tawu satu benda yg aku jolooooooooos gilak ngn dye ?  dye tinggi ?? salahhhhhhhhh, x kesah ponn. dye cun ?? salahhhhhhh gak . xpeduli ponnn. nk tawu jwpn dye ?


nilah jwpan dye !! her smile !! hehe, aku tak lesbo larhh ! aku just minat snyuman dye sbb nmpk ikhlas gilerrr bhai ! wow, x cye ?? x cye sudah asal aku bahagia.



btw, budak nih dok sblh aku kt kelas skang . haha, fokus gilerr weyh dlm klas ! haha
untunglah pandai kenn ? jgn jemu stay ngn aku mlm2 ! :D



btw, aku nk minta maaf giler kt ko . aku tawu aku byk wat sala ngn ko . klu aku wat salah uh ko jgn r pendam ek? aku tawu ko byk bersaba ~ tegor jer terus taww ! hehe



xyah merajok lagi ngn aku weyh ! segan r klu nk pujok ko ! hahaha



tu jer kodd, ayah aku dah perli aku dah tuh . oke, ILOVEYOUADRIANA !

No comments:

Post a Comment