Monday 4 June 2012

sahabadku yg terOVER

oke, skang aku nk citer psl kwn aku nih ! haha, xnk tau ?? ade aku kesah ?!   nme dye RABIATUL ADAWIYAH BT MOHD ZUKI ! heheh . cun weyhh! usha pic dye sat .


dh nmpk ken? oke dh xtra large dh pon ==' klu x nmpk lg pergi pinjam telescope.  bdk2 en? takper , nih pic gedik dye. usha puas2 ! haha



oke, brape jam aku crik gamba dye . =..= oke nk crite lak .
nk tawu x, Ada dah tinggalkan kte . dye dh pindah skolah smka tok bachok :'(


tp , aku still stia jer ngn smakl .............. sobsob


waaaaaaaaaaaaah ! inilah skolah tuan hamba :)
btw,, rindu gila ngn budak nih . dyeah kwn skpale aku , tp yg pnting dye la yg ajr aku wat mnde2 pelik mcm panjat tembok, g skola lewat, turun asrama lambat, mkn lambat ,skodeng tuuut, knedenda ktipsampah , escape, laluan rahsia, KEBABOM , masuktuuuuut. wat fake tuuuut, calltuuuut, pranktuuuut, pergi tuuuut smpai kantoi ngn tuuuut.  aku xkn lpe ayt nih 'jangan lari!!!! sper tuh!!  tungu3!! hahaha, kcian dye. ini 1st n last time kantoi tp sempat lari enn ada? . oke, dahla tuh . korang nih bkn bole pcaye pon , mulut tempayan , PEREPOT, nseb baik xkantoi haha. abaikan , dh lps dah pon. but memories never be forget rite ?


rindu nak kebabom lagi ! xder sper dah nk jadi taiko lebai skang :'(

 tgh menggiler kt asrama putera ! shhhhhhh, diam2 sudah.

 oke, fixie nilah yg buat kaw terseksa satu mse dulu ! kah3 sori gelakkn kaw n x tolong cpt2 tim uh :)

oke, mmg kebudakan ponn ckit jer . skrg , kami matured taw! upper form :) hihi

 
oke , skarang menggile kt TESCO , KEPONG . haha, xder kerje . lps tensyen kot nk pmr th tuh :p

 oke, byknye pic kitorang. jelly ?? haha
yg nih mmg giler ~ tawu dh :p
haha, yg nih cik MUSRIPAH editkan :)

ada !!! sori again hilgkn hati kaww . jgn slhkn aku , slhkn PEROMPAK  p.box tuh !! erggh, klu aku jumpe perompak tuh tawulah aku nk sembelih dye !!! sori emo ckit . tolong doakan dye insaf ek ?

nih kat rumah aku :D ada! nnti dtg lg tau , mak aku xkn gigit kaw lah. cunken pic nih ? ehem,, tgkla spe photographer dye :)

MISS U MUCH LA DEAR <3 MUUUUUUUUUUUUUUAH !

oke dsbbkn ko x sabar sgt nk tido , nih yg terakher 

DAH !  HEHE, klu dah terbocor pape tuh, buat bodoh jer tau ! actually , kami budak baek lah, siyes xtipu .. xcye gk ?? arituh kitorang fly g qiam taw ! jgn mmain . x cye gak ?? x nmpk mke suci kt ats nih ? x cye gk ? skati ko lah . k, bai ! LIYANA <3 TAIKO LEBAI MUCH XD 




No comments:

Post a Comment